Doručenie a spôsob prepravy

Spôsob doručenia si vyberáte pri vypĺňaní údajov v košíku.

Na výber máte:

  1. Slovenská Pošta (treba osobne prísť na poštu a tovar si prevziať),
  2. zásielkovňa, (Tovar si musíte osobne prevziať na prevádzke ktorú si osobne vyberiete zo zoznamu )
  3. kuriérom. (tovar vám bude doručený kurérom na adresu ktorú uvediete v objednávke)  
  4. osobný odber (tovar si objednáte a zaplatíte následne si ho idete prevziať na adrese prevádzkovateľa eshopu )

Doručenie na poštu trvá do troch pracovných dní a stojí 2,30 eur.

Doručenie kuriérom je do dvoch pracovných dni a stoji 4,50 eur.

  1. Spôsoby doručenia:  
    • Slovenská Pošta - poplatok za poštovné 2,30 €
    • Zásielkovňa - poplatok za poštovné 2 €
    • DPD kuriér - poplatok za poštovné 4,50 €
    • Osobný odber - poplatok 1,20 €
  2. Dodacia lehota začína plynúť dňom vykonania objednávky v prípade platby prostredníctvom dobierky alebo dňom prijatia platby na bankový účet.
  3. Obvyklá dostupnosť tovaru sa môže meniť a Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť ponúkaného tovaru.
  4. Ak sa nedohodlo inak, Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar bezodkladne do 5 pracovných dní, najneskôr však do 10 pracovných dní od vykonania objednávky, ak nie je uvedená pri tovare dlhšia lehota. Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní od 08:00-18:00.
  5. Dodacie lehoty sa predlžujú v prípade neočakávaných, Predávajúcim nezavinených skutočností, ako napr. neočakávané zásahy vyššej moci, stávky a ďalšie prekážky, ktoré sa nedajú Predávajúcim ovplyvniť.
  6. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, Predávajúci informuje o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. To platí aj v prípade, ak sa objednávke nachádza len jeden tovar.
  7. Kupujúci je povinný ihneď po doručení zásielky s tovarom tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti zásielky sa zaväzuje bezodkladne informovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky a s dopravcom spísať tzv. škodový zápis.
  8. Kupujúci je povinný poskytnúť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady Predávajúceho z dôvodu opakovaného nezastihnutia Kupujúceho, Predávajúci má voči Kupujúcemu nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.
  9. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste a v čase, ktoré je Predávajúcim alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru.
 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie