Doručenie a spôsob prepravy

Spôsob doručenia si vyberáte pri vypĺňaní údajov v košíku.

Na výber máte:

  1. Slovenská Pošta (treba osobne prísť na poštu a tovar si prevziať),
  2. zásielkovňa, (Tovar si musíte osobne prevziať na prevádzke ktorú si osobne vyberiete zo zoznamu )
  3. kuriérom. (tovar vám bude doručený kurérom na adresu ktorú uvediete v objednávke)  
  4. osobný odber (tovar si objednáte a zaplatíte následne si ho idete prevziať na adrese prevádzkovateľa eshopu )

Doručenie na poštu trvá do troch pracovných dní a stojí 2,30 eur.

Doručenie kuriérom je do dvoch pracovných dni a stoji 4,50 eur.

  1. Spôsoby doručenia:  
    • Slovenská Pošta - poplatok za poštovné 2,30 €
    • Zásielkovňa - poplatok za poštovné 2 €
    • DPD kuriér - poplatok za poštovné 4,50 €
    • Osobný odber - poplatok 1,20 €
  2. Dodacia lehota začína plynúť dňom vykonania objednávky v prípade platby prostredníctvom dobierky alebo dňom prijatia platby na bankový účet.
  3. Obvyklá dostupnosť tovaru sa môže meniť a Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť ponúkaného tovaru.
  4. Ak sa nedohodlo inak, Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar bezodkladne do 5 pracovných dní, najneskôr však do 10 pracovných dní od vykonania objednávky, ak nie je uvedená pri tovare dlhšia lehota. Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní od 08:00-18:00.
  5. Dodacie lehoty sa predlžujú v prípade neočakávaných, Predávajúcim nezavinených skutočností, ako napr. neočakávané zásahy vyššej moci, stávky a ďalšie prekážky, ktoré sa nedajú Predávajúcim ovplyvniť.
  6. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, Predávajúci informuje o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. To platí aj v prípade, ak sa objednávke nachádza len jeden tovar.
  7. Kupujúci je povinný ihneď po doručení zásielky s tovarom tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti zásielky sa zaväzuje bezodkladne informovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky a s dopravcom spísať tzv. škodový zápis.
  8. Kupujúci je povinný poskytnúť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady Predávajúceho z dôvodu opakovaného nezastihnutia Kupujúceho, Predávajúci má voči Kupujúcemu nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.
  9. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste a v čase, ktoré je Predávajúcim alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru.